OK 2021/92 - Luc te Nuijl

Deze week OK!

WIE

Luc_te_Nuijl_OK_202192.png

Deze week weer iemand uit het scheidsrechterskorps van de SVS; Luc te Nuijl.

Luc, geboren en getogen Hilversummer en daar nog steeds woonachtig. Gelukkig maakt hij regelmatig een uitstapje naar 's-Graveland of rijdt hij om de sfeer te proeven hard door Kortenhoef heen :)
Luc is op zijn 8e jaar gaan voetballen bij voetbalvereniging Actif en heeft het daar 29 seizoenen volgehouden. Zoals Luc zelf zegt, verstand komt met de jaren en dus is hij in het jaar 2000 lid geworden van 's Graveland. Of het faillissement van Actif hier ook deels aan bijgedragen heeft, laten we maar in het midden. Vanaf het eerste moment dat Luc speelde voor 's-Graveland heeft hij zich er prima thuis gevoeld en speelt nu nog steeds in de
35+ competitie. De meeste in dit team spelen net zo belabberd als hijzelf, maar de derde helft wordt doorgaans glansrijk gewonnen.

WAT
Luc fluit met regelmaat diverse jeugdwedstrijden op de zaterdag. Voor de club heel fijn om op deze mensen te kunnen bouwen. Zelf zegt hij dat hij niet op de shortlist van het meest verdienstelijke lid zou staan, maar voor de zekerheid trekt hij bij de nieuwjaarsreceptie toch zijn nette pak maar aan.

WAAR
Luc doet zijn vrijwilligerswerk op de groene velden van de club. Op zaterdag fluit hij daar diverse wedstrijden om vervolgens zelf op zondag de
35+ competitie te spelen.

WAAROM
's Graveland is een zeer warme en heerlijke club, waar hij nog jaren van hoopt te genieten. Het meest indrukwekkende wat Luc heeft meegemaakt is de herdenkingsdienst van Bas Brouwer. Een prachtig afscheid van een zeer leuke en lieve man, welke hij heeft leren kennen doordat hij bij 's Graveland is gaan voetballen. Hieruit blijkt maar weer dat 's Graveland veel meer is dan alleen een voetbalcluppie.

Luc bedankt voor al je inzet en we hopen nog jaren op je te kunnen rekenen!

-ook OK!