Corona nieuws

11 februari 2022 0:00

Hieronder tref je het meest recente en relevante nieuws.

Het gaat vooral om de maatregelen van overheidswege en de gevolgen hiervan voor wedstrijden, trainingen, bezoek aan het complex etc.

Het bestuur van S.V. 's-Graveland vindt de gezondheid en veiligheid van iedereen op ons complex van groot belang. Daarbij gaan we ervan uit dat alle aanwezigen de coronamaatregelen respecteren.

Onder betreffende coronamaatregelen vallen de basisregels, de overige overheidsregels en hetgeen de club van je vraagt.

UPDATE 15 februari 2022 - versoepelingen
Per vrijdag 25 februari 2022 vervallen alle maatregelen. Het advies om je aan de basisregels te houden bijft staan.

211218-basisregels-_1_.png