OK 2021/86 - Martijn Mensen

Deze week OK!

WIE
MARTIJN_MENSEN_OK202186.png
Deze week een onmisbare uit het Twentse Geesteren. De club is heel blij dat deze vrijwilliger het Twentse land heeft verruild voor het mooie Kortenhoef en zich nu zeer regelmatig inzet voor de club en haar leden.

Martijn Mensen geboren in Almelo en dus opgegroeid in Geesteren. Na diverse omzwervingen, woont hij sinds 2007 in Kortenhoef. Daar aan de rand van de weilanden woont hij samen met zijn vrouw Delphine en zijn 2 toppers van zonen; Thibaut en Rafael. Zowel Thibaut als Rafael spelen al vanaf hun 4e jaar bij SV ‘s Graveland. Samen met zijn mooie gezin maakt hij graag mooie reizen. Zijn beide zonen zijn begonnen in de smurfenbak en inmiddels speelt Thibaut in de JO14-1 en Rafael in de JO10-1. Martijn heeft zelf ook vele jaren gevoetbald, maar heeft dit helaas moeten opgeven, vanwege diverse blessures. Tegenwoordig speelt hij af en toe mee met de 35+ op vrijdag of zondag.

WAT
Als trotse voetbalvader staat Martijn zeer regelmatig bij zijn jongens te kijken. Door het lidmaatschap van zijn jongens is hij betrokken geraakt bij de club. De vraag om vrijwilliger te worden bleef natuurlijk niet uit en sindsdien zet Martijn zich graag in voor de club. Zo is hij regelmatig in het weekeind grensrechter bij de wedstrijden van de JO14-1. Op woensdagavond is hij assistent trainer bij de JO10- 1 en -2 en daarnaast zit hij bij het organisatiecomité van het Arie-Janmaat toernooi.  Verder zien we hem wel eens de fluit hanteren, o.a. bij seniorenwedstrijden.

WAAR
Martijn is diverse keren per week te vinden op het complex. Is het niet om te vergaderen voor het Arie Janmaat Toernooi, dan is het wel om langs de lijn als grensrechter bij een wedstrijd of op het veld om de JO10-1-2 te assisteren. Een echte onmisbare onmisbare dus deze week!

WAAROM
Veel vrijwilligers vinden het naast dat ze het leuk vinden ook niet meer dan normaal dat je je inzet voor de club. Zo ook Martijn. En al vindt hij zichzelf niet geheel onmisbaar, toch vindt de club zijn aandeel wel onmisbaar. Hij heeft al vele gezellige en sportieve jaren bij de club beleefd. Vooral de grote betrokkenheid van de leden en de gezelligheid in de weekeinden maken het voor Martijn een fijne club om bij betrokken te zijn. Hopelijk blijft Martijn ook de komende jaren zo betrokken als afgelopen jaren, want daar is de club en haar leden heel blij mee!

- ook OK!