Jouw stem telt, Rabobank Clubsupport

1 oktober 2021 6:45

Van 4 oktober tot 25 oktober 2021 kunnen leden van Rabobank Gooi- en Vechtstreek stemmen op clubs, die zij een warm hart toedragen.

'Iedereen verdient een club. Het is als een tweede thuis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Daarom helpt de Rabobank clubs met kennis, netwerk en geld. Dat is goed voor de club & geweldig voor de buurt. Als lid beslis jij mee welke clubs Rabobank dat steuntje in de rug geeft'.

S.V. 's-Graveland zal de opbrengst gebruiken om de kleedaccommodatie uit te breiden. De club groeit uit zijn jasje. Dat is een goede ontwikkeling. Steeds meer kinderen en volwassenen kunnen zo blijvend bewegen in een team.

Als coöperatieve bank heeft de Rabobank geen aandeelhouders, maar leden. Alleen leden kunnen een stem uitbrengen.
Ben je rekeninghouder en nog geen lid? Zo kun je het worden.

Het stemmen kan op de volgende manieren:

Stemmen via de Rabo App:
Log in op de app en ga naar ‘zelf regelen’ - ‘lidmaatschap’. Klik op de tegel ‘ClubSupport’ en vervolgens op de oranje knop ‘breng je stem uit’. Hierna kun je stemmen uitbrengen op drie deelnemende clubs.

Stemmen via internet:
Ga naar www.rabobank.nl/clubsupport. Daar zie je een oranje toets met daarin de tekst ‘stem op je favoriete club’. De rest wijst zich vanzelf.

Je kunt 3x een club aanvinken en maximaal twee keer dezelfde. Als derde optie adviseren we vrijblijvend De Driedorpenloop. Een evenement waarbij bewegen ook voorop staat. En waarbij de organisatie en het deelnemersveld uit veel SV 's-Gravelanders bestaat.

Alvast bedankt voor het stemmen. In november wordt de uitslag bekend gemaakt