Keurslager Piepenbrock steekt VR2 in het nieuw

28 september 2021 22:15

Dit jonge team, grotendeels bestaand uit 1e-jaars senioren, heeft afgelopen maandag de jacks van Keurslager Piepenbrock in gebruik genomen voorafgaand aan de wedstrijd tegen CSW VR2. Het team van Rik Sluijter en Sander Kerkhof slaagde er niet in om de 3 punten op Berestein te houden (0-1 verlies), dus gelukkig was de fotosessie voorafgaand aan de wedstrijd, zodat er nog lachende gezichten te zien zijn.

Namens VR2 en S.V. 's-Graveland willen we Fred en Corrinne van Keurslagerij Piepenbrock bedanken voor deze mooie set jacks.

Klik op de foto hieronder en neus eens rond op hun site.

VR2_piep_002.jpg