Chantal Heller zwaait af als bestuurslid

28 september 2021 13:45

Na een periode van acht jaar heeft Chantal onlangs het bestuur aangegeven haar functie per september neer te leggen. Een besluit dat wij betreuren, maar uiteraard respecteren.

In de afgelopen jaren heeft Chantal zich met zeer veel energie ingezet voor onze vereniging. Veel van haar activiteiten hadden te maken met de jeugd, maar in werkelijkheid heeft ze zich een allround bestuurslid getoond. Gelukkig blijft ze actief binnen de vereniging en weten dat we altijd een beroep op haar kunnen doen.

Wij bedanken Chantal voor haar jarenlange inzet als voorzitter van de jeugd.

Officieel treedt Chantal af al tijdens de algemene ledenvergadering en het bestuur is met haar vertrek op zoek naar een opvolger. Wie geïnteresseerd is, kan contact opnemen via [email protected] of door een van de bestuursleden te benaderen. Wij gaan graag met je in gesprek.