Agenda Buitengewone Algemene Ledenvergadering

14 juni 2021 20:00

Belangrijkste onderwerp: de begroting voor het seizoen 2021-2022

Het bestuur nodigt u uit voor de Buitengewone Algemene Ledenvergadering op vrijdag 25 juni, aanvang 20.00 uur.

Vooralsnog gaan we er vanuit dat er maximaal 30 personen aanwezig mogen/kunnen zijn in onze kantine . Het is om die reden dat wij u vragen om ons via [email protected] kenbaar te maken of u van plan bent deze Buitengewone Algemene Vergadering bij te wonen. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen bepalen wij vervolgens onder welke omstandigheden (mogelijk online) en voorwaarden deze vergadering kan worden gehouden.

Om die reden vragen wij u om zich uiterlijk dinsdag 22 juni aan te melden.

We kijken met het presenteren van de begroting voor het seizoen 2021-2022 vooruit op het nieuwe seizoen. Het komende seizoen zal het seniorenvoetbal nog meer plaats vinden op de zaterdag. Dit is ook de reden dat we op dit moment onderzoek doen naar de haalbaarheid van uitbreiding van onze kleedaccommodatie.

Naast het goedkeuren van de begroting, vragen we de vergadering toestemming om de kleedaccommodatie over te nemen van de Stichting Exploitatie Accommodatie 's-Graveland. Conform de statuten gaat het hier om verkrijging van een registergoed waarvoor dus toestemming moet worden verkregen van de leden.

Met betrekking tot de voorstellen die vrijdag 25 juni 2021 ter tafel komen, wordt beslist bij meerderheid van de uitgebrachte stemmen, waarbij stemming over zaken mondeling geschiedt en over personen schriftelijk.

Alle leden zijn stemgerechtigd. Onze leden zijn te verdelen in twee categorieën:

1. “junior” leden. Dat zijn de leden die niet ouder dan 17 jaar zijn;
  2. alle andere leden, te weten spelende leden van 18 jaar of ouder, niet spelende leden, ereleden en leden van verdienste.

In de statuten is bepaald dat de stem van een junior lid voor 1 telt en de stem van de andere leden voor 2. Namens een junior lid mag een vertegenwoordiger de vergadering bezoeken en een stem uitbrengen. Een lid die niet aanwezig kan zijn op de vergadering kan een ander lid machtigen om namens hem/haar een stem uit te brengen. Het lid aan wie de volmacht gegeven wordt, dient 18 jaar of ouder te zijn en dit lid mag maar door één ander lid gemachtigd worden.

Indien de vergadering online wordt gehouden, zullen we nadere informatie geven hoe de stemprocedure vorm gegeven wordt.

Agenda Buitengewone Algemene Ledenvergadering d.d. 25 juni 2021

1. Opening
  2. Mededelingen en ingekomen stukken
  3. Vaststelling van de notulen van de Algemene  Vergadering van 11 december 2020
  4. Overname kleedaccommodatie van de Stichting Exploitatie Accommodatie 's-Graveland
  5. Vaststelling van de begroting voor het seizoen 2021-2022
  6. Vaststelling van de contributies voor het seizoen 2021-2022
  7. Rondvraag
  8. Sluiting

Wie de voor te stellen begroting vooraf wenst te ontvangen, kan een email sturen aan [email protected].