OK 2021/54 - Miep Steenvoorden

9 januari 2021 14:45

Deze week OK!

WIE

Miep Steenvoorden (55 Jaar)

Miep_Steenvoorden_OK_2021_53.png

Miep komt uit Dussen, Brabant en is via Haarlem 22 jaar geleden verhuisd naar Kortenhoef voor haar grote liefde Ben. Toen Tygo 1,5 jaar oud was werd ze door Irma Janmaat gevraagd of ze een bardienst wilde invullen. Ben was al jaren betrokken bij de club en vanaf dat moment is Miep door haar enthousiasme en grote inzet onmisbaar voor de club!

WAT

Ze is 15 jaar geleden begonnen met de bardiensten op de vrijdagavond. Aan het begin van de avond waren deze rustig, aangezien de voetballers van het 1e en 2e dan aan het trainen waren, maar later op de avond werd het enorm gezellig. Miep heeft daarom deze bardiensten altijd met veel plezier gedraaid. Daarnaast heeft ze kantinediensten verricht op zaterdag en zondag, begeleidt zij de jeugd op de fiets tijdens de kerstloop, heeft ze samen met Irma de apres-ski feesten georganiseerd net als de Beaujolais avonden. Tijdens de voetbaldagen hielp zij mee met pannenkoeken bakken en organiseert zij de vrijwilligers BBQ. Laatste paar jaar zit zij ook in de jubileumcommissie voor de organisatie van de feestweek voor het 100-jarig bestaan van de club en zit zij in de vrijwilligers commissie. Met het laatste het doel om zoveel mogelijk vrijwilligers kleine taken te geven, zodat als er iemand uitvalt een ander het makkelijker kan overnemen. Dus mocht je wat willen betekenen voor de club, geef je dan op bij Miep. Het afgelopen jaar heeft zij wekelijks de rubriek geschreven van de Onmisbare Kracht. Is stiekem blij dat dit nu overgedragen is.

Op de vraag wat het meeste indruk op haar heeft gemaakt is haar antwoord; het regelen van de herdenkingsdiensten voor Bas Brouwer en Joop Dillema. Samen met Marc Degekamp heeft zij de organisatie op zich genomen. Deze 2 heren waren van onschatbare waarde voor de club en Miep vond het bijzonder om mee te mogen werken aan een waardig afscheid. Bas Brouwer heeft haar 15 jaar geleden zelfs ingewerkt!

WAAR

Miep is dus veel op de club te vinden voor de hulp bij activiteiten. Daarnaast  vergadert zij regelmatig met de andere commissie leden.

WAAROM

Dat Miep zich graag inzet voor de club is wel duidelijk. Ze haalt er ook voldoening uit en heeft in de loop der jaren veel mensen leren kennen door de samenhorigheid van de club. De kracht van de club zit hem daarin, maar ook de initiatieven die genomen worden om nieuwe activiteiten op te zetten en bestaande te verbeteren. Het enthousiasme van de leden om er met elkaar iets moois en gezelligs van te maken. Daar geniet zij van en daagt haar uit om creatief voor de club bezig te zijn.

- ook OK