OK 2020/49 - Dominique Hageman

WIE

Dominique Hageman

Dominique_Hageman_OK_2020_49_.png

69 jaar, geboren in Ankeveen, woont in Kortenhoef.

WAT

Ik maak deel uit van de maandag- en vrijdagploeg. Op de club is ontzettend veel te doen qua onderhoud: grasmaaien, onkruid verwijderen, hekwerken plaatsen-schoonhouden-repareren, onderhoud kunstgrasvelden.

WAAR

Ik focus mij op de buitenwerkzaamheden op het complex. Er is na een voetbalweekend altijd veel te doen. Oók nu in de Coronaperiode is er genoeg werk. Nu kom je toe aan taken die normaal gesproken blijven liggen!

WAAROM

Vroeger werkte ik in de bosbouw. Na mijn pensionering werd ik gevraagd door Rob van Vuure om deel uit te maken van de maandagploeg. Ik was mijn vrouw verloren en had behoefte aan afleiding en gezelligheid. De timing was goed en het heeft mij op een prettige manier geholpen. Ik ken de club al lang. Hoewel ik in Ankeveen geboren ben, ben ik altijd geïnteresseerd geweest in de SVS.  Ondanks verschillende gezondheidskwaaltjes wil ik er voor de club zijn en helpen waar ik kan. Het is een gezellige vereniging waar ik me welkom voel en gewaardeerd word voor wat ik doe.

- ook OK