Onmisbare Kracht 2020/47 - Daan Hoogenboom

Daa_Hoogenboom_OK_2020_47_.png

-38 jaar, geboren in Amsterdam, woont in Kortenhoef. Sinds 1990 lid-

WAT

Al 20 jaar ben ik vrijwilliger bij de SV ’s-Graveland. Bardienst, keukendienst. Trainer/coach bij de F-onderling, waar mijn zoontje Sven in speelt. Daarnaast speel ik in de 35+3 en ben hier trainer en leider van. Onlangs ben ik de vrijdagploeg gaan versterken. Er is veel werk te doen, nu het nieuwe veld er is: buitenbanken plaatsen, netten ophangen, schuren, verven, doelen plaatsen, fietsenrekken plaatsen, reclame borden ophangen etc.

Eerder was ik 6 jaar mede-organisator van het Arie Janmaat toernooi. Mijn taak tijdens dit toernooi was het coördineren van de werkzaamheden van de kantine en keuken. Ook ben ik leider geweest van de C1.

WAAR EN WANNEER.

Op woensdag en zaterdag ben ik op de velden van de club te vinden om de F’jes te trainen en te leiden. De dinsdag en zondag train ik (met) de 35+3. Normaliter spelen we de zondag een wedstrijd maar door Corona beperkt het zich nu tot trainen.

WAAROM

Op mijn 18e ben ik begonnen met het vrijwilligerswerk. Ik heb verschillende taken vervuld en rolde van het één in het ander. Lid zijn van een vereniging en je inzetten om de club draaiende te houden geeft voldoening. Er is een ontspannen en gezellige sfeer die mij aanspreekt. Veel van mijn vriendschappen zijn hier ontstaan. Ik kan elke nieuwe ouder die kennis maakt met deze vereniging, aanraden om zich met een kleine taak in te zetten voor de club. Dat maakt het “inburgeren” een stuk gemakkelijker!