Nieuwenhuis Energietechniek

23 augustus 2020 8:15

Na vele jaren jeugd- en seniorenvoetbal is Dennis Nieuwenhuis nog steeds actief op zondag in de SVS 35+1. Daarnaast is hij als trainer/coach actief bij de ontwikkeling van het voetbaltalent van dochter Maud en zoon Cas.

Sinds januari 2019 is Dennis voor zichzelf begonnen onder de naam Nieuwenhuis Energietechniek en is hij door bedrijven in te huren om gebruik te maken van zijn technische kennis bij Energie-elektro uitdagingen. Tijdens zijn vakantie had hij een briljante ingeving: Nieuwenhuis Techniek als reclamebord sponsor van SVS, als tassensponsor van SVS 35+1 (en de coaches krijgen ook een winterwaardige outfit) en Wedstrijdbalsponsor van het 1e.

Dennis welkom als sponsor en dank namens jouw club!!

nieuwenhuis.jpg

Nieuwenhuis_poseert.jpg