OK 2020/24

12 juni 2020 10:30

Deze week OK, Fred Houthuijzen ...

WIE

Fred Houthuijzen

OK_2020_24_Fred_Houthuijzen_1.png

60 jaar, uit Kortenhoef, 25 jaar lid

WAT

Contributiebeheer: rapportage aan bestuur en aanschrijven leden.
Beheerder alarmsysteem van het complex. Elke zaterdag( tientallen jaren) openen van het complex om 7.15 uur.
Zorgt dat de kassa gevuld is, alle elektronica geactiveerd is, kleedkamers open zijn (en schoon),
keuren van de velden en plaatsen van de doeltjes, printen en plaatsen van het speelprogramma in verschillende ruimten.

WAAR

Voor menig persoon is deze man onzichtbaar. Voor dag en dauw zorgt hij ervoor dat het complex gereed is om gebruikt te worden.

WAAROM

Vanaf het moment dat mijn kinderen gingen voetballen ben ik actief als vrijwilliger.
Ik was leider, scheidsrechter coördinator, jeugdcommissie, wedstrijdsecretaris.
Andere activiteiten o.a. het organiseren paaseieren zoeken en huldigen van de teams.
Elke keer geniet ik weer hoe mooi ons complex erbij ligt.
We mogen met elkaar trots zijn dat we bij deze club mogen voetballen en of vrijwilligerswerk doen.