OK 2020/15 - Wim Fecken

10 april 2020 9:45

Deze week OK, Wim Fecken.

WIE

Wim Fecken

OK_2020_15_Wim_Fecken.png

Kortenhoever, 16 jaar vrijwilliger.

WAT

Maandagploeg. Er is veel onderhoud te doen. Het bijsnijden van de kanten, mos verwijderen, bomen en takken snoeien. Ook het netjes houden van het complex: vegen, vuilnisbakken legen. Onderhoud en vervangen van materialen. Met name de technische zaken.

WAAR

Voornamelijk buiten op het complex.

WAAROM

Ik ken de SVS al lang omdat mijn zoon hier speelde. En nu mijn kleinkinderen ook. Na mijn pensionering(Tomin leidinggevende metaalafd.) en altijd binnen gewerkt te hebben, wilde ik… buiten zijn. Ik sport veel. Omdat er vrienden van mij hier vrijwilligerswerk deden ben ik het ook gaan doen. Het is gezellig en je draagt iets bij aan de vereniging. Ik doe het graag.