Onmisbare Kracht 2020/14

3 april 2020 8:30

Deze week OK, Roos de Brouwer ...

WIE

Roos de Brouwer

Kortenhoefse, 16 jaar, spelend lid sinds 2017.

WAT

Dit seizoen trainer F onderling/5-6 jarige jeugd. Sinds vorig jaar Sgravie mascotte. AJM en Leeuwinnen toernooi, munten uitdelen bij de nieuwjaarsreceptie, soms help ik achter de bar of in de keuken(multi inzetbaar).

WAAR

Op het veld, kantine, keuken. Eigenlijk ben ik overal wel te vinden op het complex van SVS.

WAAROM

Ik heb eerst hockey gespeeld. Omdat mijn broers bij de SVS speelden en ik hier vaak kwam, ben ik ook enthousiast geworden. Ik speel nu in de
MO17-1 met veel plezier. Het geven van training aan de jeugd is super leuk en gezellig. We hebben les gehad in de Coervermethode wat zeker helpt bij het geven van training! Ik vind het mooi om de kinderen te zien groeien in hun sport. Eigenlijk vind ik vrijwilligerswerk vanzelfsprekend. Ik help de club ermee en ik heb er lieve vriendinnen door gekregen.

-ook OK-