Onmisbare Kracht 2020/09

6 maart 2020 10:15

Deze week OK, Hans van Ingen ...

WIE

Hans van Ingen

Ankevener, 68 jaar, lid sinds 1993.

WAT

Sinds 2012 ben ik gastheer op zaterdag. Van 2000 tot 2014 ben ik leider geweest van de A1, 2004 tot 2012 jeugdvoorzitter. Als gastheer ontvang ik de trainer, leiders en scheidsrechters en begeleid ze naar de wedstrijden.

WAAR

Voornamelijk in de commissiekamer.

WAAROM

Vanaf mijn 16 tot 35e jaar ben ik ASV’er geweest en heb toen de overstap gemaakt naar de SVS. Het is een fantastische club. Een vereniging die “staat” door en met vrijwilligers. Alles voor de vrijwilligers is goed georganiseerd. Ik heb veel sociale contacten door de taken die ik met veel plezier uitvoer.