Onmisbare Kracht 2020/08

28 februari 2020 9:45

Deze week OK, Freek Visser ...

WIE

Freek Visser

78 jaar uit Kortenhoef. 20 jaar lid.

WAT

Ik ben 10 jaar grensrechter geweest bij wedstrijden van het 1e .                                 Nu de Maandagploeg. Elke week zorg ik dat de bestuurskamer en alles bij de bar weer netjes schoon en opgeruimd is. Ik bevoorraad de koelkasten, dweil de vloeren van de keuken en kantine. Onderhoud om de velden.

WAAR

Kantine(voornamelijk) en in de zomermaanden ook buiten op het complex.

WAAROM

Omdat ik sociaal betrokken wil zijn. Hoewel ik een druk bezet mens ben, vind ik het een morele plicht. Daarbij komt dat het gezellig is. Ik kan mijn “zinnen verzetten”, het is voor mij een richtpunt in de week! Er is een schreeuwend te kort aan vrijwilligers en wil daarom graag iets doen voor de club.