Onmisbare Kracht 2020/05

31 januari 2020 9:15

Deze week OK, Wil Kreuning ...

WIE

Wil Kreuning

73 jaar. Uit Hilversum.

WAT

Al 12 jaar ben ik actief in de keuken. Ik zorg voor de lekkere hapjes! Voorheen zat ik in het bestuur( penningmeester).  Als speelster, lid VR 1 1971/1972, ben ik betrokken bij de club. Later als niet spelend lid was ik “moeder de gans”. Dan paste ik op de kinderen tijdens de wedstrijden van VR 1.

WAAR

Tijdens de thuiswedstrijden van oa het 1e heren elftal, kun je mij voornamelijk in de keuken vinden.

WAAROM

Ik vind het fijn iets voor de club te doen. Het geeft mij voldoening, een warm en saamhorig gevoel. Het omgaan op mijn leeftijd met jonge mensen is erg leuk en daar geniet ik enorm van.