Pupillen van de week

4 juni 2023 8:00

Aanstaande zaterdag zijn er maar liefst 2 pupillen van de week. Maar het is dan ook een speciale wedstrijd. De laatste thuiswedstrijd van het seizoen voor MAN1 en wat voor één. Bij winst plaatsen de mannen van Léon Roorda en René Wijnsma zich voor de finale van de nacompetitie. Die wedstrijd wordt op neutraal terrein gespeeld.

Dean van der Vorst

Deze week is Dean de pupil van de week! Dean is 11 jaar oud, speelt in de JO11-2, en wordt daar getraind door Erik, David, Lucas en soms door Roland.

Dean is nu ruim een jaar lid van SV ‘s-Graveland. Hij vindt voetbal erg leuk en zijn zus werd ook hier ook lid. Hij heeft een heel leuk team en goede trainers!  Het leukste vindt hij het om partijtje te doen op de training, minder leuk is de warming-up. Hij speelt links achter en vindt dat een leuke positie omdat het hier erg goed gaat. Het liefst speelt hij op gewoon gras omdat hij daar het best op kan spelen.

Dean zit op de Nassauschool in Hilversum. Zijn oudere zus Daniëlle zit in de MO13-1. Wanneer hij thuis is gaat hij graag gamen, en later wil Dean graag profvoetballer worden.

Ajax en Paris Saint-Germain zijn zijn favoriete voetbalclubs en Cristiano Ronaldo vindt hij de beste speler. Hij is al een paar keer in de Arena geweest bij een wedstrijd van Ajax!

Dean vindt SV 's-Graveland een leuke club omdat het er ontzettend gezellig is!

Dean, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!!

pupvdw_fan_01_1.png

Gijs Remmer

Deze week is Gijs de pupil van de week! Gijs is 11 jaar oud, speelt in de JO11-2, en wordt daar getraind door Erik, Lucas, Roland en zijn vader David.

Gijs is nu een jaar lid van SV ‘s-Graveland. Het leek hem leuk om op voetbal te gaan en zijn vriend zat ook al bij onze club. Hij heeft een heel leuk team. De trainers zijn erg aardig en het is natuurlijk superleuk dat zijn vader ook één van de trainers is. Stefan is ook lekker fanatiek met coachen! Op de training is het erg leuk om penalty's te nemen, minder leuk is de warming-up. Op zaterdag sta ik rechts-midden, dan kan hij lekker verdedigen en aanvallen. Hij is ook rechts-benig dus deze positie bevalt prima! Gijs traint het liefst op kunstgras, de wedstrijden speelt hij het liefst op gewoon gras, maar dan wel zonder hobbels!

Gijs zit op de Annie M.G. Schmidtschool in Hilversum. Zijn jongere zusje zit op turnen. Als hij thuis is gaat hij het liefst gamen en dingen slopen in de tuin! Later wil hij graag game-maker, DJ of acteur worden.

Feyenoord is zijn favoriete voetbalclub, zijn favoriete spelers zijn Messi en Zlatan Ibrahimovic. Hij is wel eens bij een wedstrijd in de Kuip geweest en hij is ook bij de huldiging geweest van Feyenoord in Rotterdam!

Gijs vindt SV 's-Graveland een leuke club omdat het er ontzettend gezellig is! En de kantine heeft lekkere patatjes!

Gijs, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!!

pupvdw_fan_02.png