Agenda Buitengewone Algemene Ledenvergadering

5 juni 2023 21:15

De Buitengewone Algemene Ledenvergadering vindt dit jaar plaats op vrijdag 16 juni 2023 en wordt gehouden in onze kantine.

Wij  nodigen onze leden van harte uit tot het bijwonen van deze vergadering.

Op de agenda staan naast de begroting voor het seizoen 2023-2024 nog twee belangrijke onderwerpen: een aanpassing en uitbreiding van de wijze waarop we in het seizoen 2023-2024 de verenigingsdiensten willen invullen. Daarnaast presenteren we het programma dat zich richt op het vooruit helpen van de hele vereniging door plezier, ontwikkeling, saamhorigheid en werving en behoud van spelers (v/m) te stimuleren. Het doel van het programma is om te komen tot een duurzame ontwikkeling van de opleiding binnen de vereniging. De visie op voetbal en op leren voetballen zijn daarbij belangrijke thema's. Een concreet resultaat op korte termijn zal een jeugdvoetbalbeleidsplan zijn. Daarin zullen trainer/coaches duidelijke handvatten aangereikt krijgen om teams te trainen en te begeleiden.

Het zijn twee belangrijke onderwerpen die van invloed zijn op de vast te stellen begroting voor het nieuwe seizoen.

Zoals gebruikelijk informeren wij u over diverse bepalingen in onze statuten met betrekking tot deze vergadering.

Leden van onze vereniging zijn te verdelen in twee categorieën.

De eerste categorie omvat de “junior” leden. Dat zijn de leden die niet ouder dan 17 jaar zijn.

De tweede categorie omvat alle andere leden, te weten spelende leden van 18 jaar of ouder, niet spelende leden, ereleden en leden van verdienste.

Alle leden zijn stemgerechtigd. Wel is in de statuten bepaald dat de stem van een junior lid voor 1 telt en de stem van de andere leden voor 2. Namens een junior lid mag een vertegenwoordiger de vergadering bezoeken en een stem uitbrengen. Een lid die niet aanwezig kan zijn op de vergadering kan een ander lid machtigen om namens hem/haar een stem uit te brengen. Het lid aan wie de volmacht gegeven wordt dient 18 jaar of ouder te zijn en dit lid mag maar door één ander lid gemachtigd worden.

Over de voorstellen die vrijdag 16 juni 2023 ter tafel komen, wordt beslist bij meerderheid van de uitgebrachte stemmen.

Onderliggende stukken (verslag vorige Algemene Ledenvergadering en begroting) worden op de avond zelf niet ter beschikking gesteld, maar kunnen opgevraagd worden via [email protected].

1. Opening
2. Mededelingen en ingekomen stukken