De Final League, zaterdag 10 juni 2023

2 juni 2023 6:45

KNVB en ING introduceren iets nieuws: Final League >>> 22/23. Een spannend en gezellig slottoernooi voor alle voetballende meiden in de MO13, MO15, MO17 en MO20-competitie. En het echt goede nieuws: SV 's-Graveland is toernooilocatie voor de allereerste editie van deze Final League.

Op zaterdag 10 juni 2023 zullen in totaal zo'n 45.000 meiden de Final League spelen bij verenigingen door het hele land. Veel teams uit de regio bezoeken ons complex voor hun Final League. Een dag met veel wedstrijden en andere activiteiten. SV 's-Graveland maakt er een echte topdag van.

Op zaterdag 10 juni 2023 zullen in totaal zo'n 45.000 meiden de Final League spelen op verenigingen door het hele land. Op ons complex worden 3 toernooien gespeeld. Om 09:00 starten de MO13-1 en MO15-1 poules. Om 12:00 gevolgd door 2 poules met MO17-2 meiden. Ons MO17-2 team ontbreekt, omdat zij -voordat het Final League werd gelanceerd- al geboekt hadden voor een toernooi in Denemarken.

Een week later -zondag 18 juni 2023- vindt het ING Leeuwinnentoernooi plaats op onze velden. Veel meer nieuws over beide evenementen volgt de komende weken.

KNVB_FINALLEAGUE_SPANDOEK_200cmx80cm_v1.png