JO15-1, Team van de Week

24 mei 2022 11:45

Deze week de mannen van Patrick Meijer en Jaimy van der Roest.

Morgenavond (woensdag 25 mei) eerst naar Sportpark Ookmeer in Amsterdam om tegen ZSGO/WMS te voetballen.
En dan zaterdag thuis om 09:00 uur tegen SV DIOS uit Nieuw-Vennep.

Deze week is de JO15-1 het team van de week. De jongens spelen in de 2e klasse en  worden 2x per week getraind en tijdens de wedstrijden gecoacht door Patrick Meijer en Jaimy van der Roest.

Aanvoerder Siem: 'WIj spelen sinds de zomer als team met elkaar, daarvoor zaten we in de JO13-1 en JO14-1. We hebben een heel leuk team met vaak een leuk geintje onderling. In de competitie gaat het nu heel goed, het zijn spannende wedstrijden, en we worden als team steeds beter en trainen heel hard. De trainingen zijn leuk en intensief. Eerst wilden we graag 3x per week trainen maar dat werd voor sommige jongens lastig met school. Eind van het seizoen gaan we met elkaar op kamp en daar hebben we veel zin in!’

Aanstaande zaterdag spelen ze om 9.00u  thuis tegen DIOS JO15-2. Hopelijk kunnen ze ook deze zaterdag de 3 punten binnenhalen!

Mannen, heel veel succes met de wedstrijd en veel plezier als team van de week!

JO15_1_tvdw.png