MO17-1, Team van de Week

17 mei 2022 16:15

Deze week Team van de Week, uitgerekend op Super Saturday, beter kan niet.
In de MO17- voetballen meiden, die al zo lang lid zijn en samen voetballen dat ze bij het meubilair van de club zijn gaan horen. Geweldig om te zien! Zaterdag mogen ze aan de bak tegen een sterke tegenstander.

Deze week is de MO17-1 het team van de week. De meiden spelen in de 2e klasse en  worden 2x per week getraind door Hans Bolt en Andries Polman.

Aanvoerster Tessa: 'We spelen met een groot deel van het team al lang samen, en door de jaren heen zijn er wat meiden bij gekomen. We hebben het erg gezellig en zien elkaar buiten het voetbal om ook regelmatig. In de competitie doen we het best goed, we staan nu vierde. Soms verliezen we maar we winnen ook vaak.

We krijgen 2x per week training van Andries en Hans, soms ondersteund door Simon en Niels. De trainingen zijn ook altijd erg gezellig maar we leren er ook wel veel.

Wat ons als team het meest is bijgebleven is onze bekerwedstrijd thuis tegen ‘t Gooi. Het was een team uit de hoofdklasse, we hebben super goed gespeeld en 4-1 gewonnen! Er was heel veel publiek bij, wat ons ook motiveerde om zo goed te spelen.’

Aanstaande zaterdag spelen ze om 12.00u  thuis tegen FC Abcoude MO17-1. Hopelijk is er net zoveel publiek als tijdens de bekerwedstrijd en kunnen jullie de winst binnenslepen!

Meiden heel veel succes met de wedstrijd en veel plezier als team van de week!

tvdw_MO17-1.jpg