S.V. ’s-Graveland 100 JAAR BLAUW-WIT

6 mei 2021 22:45

Het waren 3 fantastische dagen rondom de viering van het 100-jarig bestaan. Het monument, de documentaire, het boek, de jeugddag, de livestreams en niet te vergeten het prachtige weer. Het zijn dagen geweest die we nooit meer vergeten. Ook nu werd duidelijk dat we een bijzondere club zijn. Een club voor iedereen van allemaal.

Wat er die dagen gerealiseerd is was niet mogelijk geweest zonder vrijwilligers maar zeker ook niet zonder sponsors. Naast de 11 Jubileumsponsors, waarvan de namen al eerder regelmatig genoemd zijn, waren er voor deze bijzondere 3 dagen nog meer sponsors. Ook besloten enkele Jubileumsponsors om extra bij te dragen. Verder hebben een aantal gulle gevers dit anoniem gedaan. Voor alle sponsors groot, klein of anoniem: GEWELDIG BEDANKT!

sponsors_jub_weekend_r002.png