Het Wapen van Kortenhoef

23 maart 2023 7:00

Bij het noemen van de naam ‘Wapen van Kortenhoef’, kun je eigenlijk niet spreken van een nieuwe sponsor. ‘t Wapen is al enige tijd zichtbaar op verschillende teamkleding, SVS petten en onlangs nog als een van de sponsoren die de VR selectie in nieuwe shirts naar Malta hebben gestuurd. Wat wel nieuw is, is het sponsorbord langs het hoofdveld die aan de lijst met sponsoruitingen is toegevoegd.

Verdere uitleg over wat deze sponsor doet of waar het gevestigd is, lijkt haast overbodig. Vele leden weten dit gezellige dorpscafé maar al te goed te vinden. Elke zaterdag staat het er tjokvol met uitgevoetbalde ‘s-Gravelanders die zijn gezwicht voor een heerlijke dorstlesser.

Ook voor een potje (wedstrijd)darts, klaverjassen of een leuke thema avond zit je bij ‘t Wapen goed. Deze worden steevast aangekondigd via hun eigen socials, houd dat in de gaten!

wapen-van-Kortenhoef.png