Grote Club Actie 2022 GROOT succes: Ruim 5.000 Euro voor S.V. ’s-Graveland!!

25 november 2022 19:45

Dankzij de inzet van vele jeugdleden met verkooptalent en ouders, bekenden en
S.V. ’s-Graveland supporters is het weer gelukt om een enorm bedrag op te halen voor
S.V. ‘s-Graveland. In de komende maanden hopen we bekend te kunnen maken waar de opbrengst van de GCA concreet aan besteed wordt, aangezien er momenteel diverse investeringen/verfraaiingen van het complex bestudeerd worden.

Altijd spannend is de strijd om het meest verkopende team. Dit keer is dat de JO12-1 van Rob Fecken en Sander van Dongen geworden met 349 loten en daarmee een ruime voorsprong op de JO12-2 en MO13-2.
De JO12-1 mag zich opmaken voor een bioscoopbezoek of iets dergelijks in de komende wintermaanden.
Het vermelden waard zijn nog wel de 134 loten die door Dominique Schouten van de MO13-2 verkocht zijn .
Via de teamleiders krijgen alle verkopers hun belonging in de komende weken uitgereikt.

Nogmaals dank aan alle kopers/verkopers, maar zeker ook aan Carla Bouwman, Nathalie Hofwegen en Gerrie van Rijn voor het invoeren van heel veel loten!!

image007.jpg