schrijf je in als lid

Inschrijvingsformulier lidmaatschap S.V. 's-Graveland

Als je alleen een mobiel nummer hebt, vul dat dan hierboven in bij Telefoonnummer *

Als je jonger bent dan 18 jaar, vul dan ook de volgende gegevens van één van je ouders/verzorgers in.

Wanneer je lid wordt van S.V. 's-Graveland, word je ook automatisch lid van de KNVB. S.V. 's-Graveland zorgt voor aanmelding en contributieafdracht aan de KNVB.

Als je eerder lid bent geweest van S.V. 's-Graveland, dan vul je ook 'ja' in.

Als je minder dan drie seizoenen geleden bij een andere voetbalvereniging hebt gevoetbald, dan dient er overschrijving plaats te vinden.
Indien je in het buitenland hebt gevoetbald, geef dan aan om welk land, club, seizoen en bond het gaat.

Weet je nog je meest recente KNVB relatiecode?

De contributie wordt automatisch geïncasseerd. Door ondertekening wordt hier toestemming voor verleend.

S.V. ‘s-Graveland Incassant-id: NL00SVS405165650000
Kininelaantje 1
1243 LD ‘s-Graveland

Graag de exacte weergave; let op voorletters, hoofdletters, kleine letters.

Om de website en de social media platforms van S.V. 's-Graveland zo actueel en volledig mogelijk en levendig te houden, plaatsen wij soms foto's en video fragmenten. Daarnaast wordt er t.b.v. de elftalpagina een teamfoto en een spelersfoto gemaakt. Check de site voor voorbeelden.
Vandaar dat we hier om je toestemming vragen om dit soort persoonsgegevens te verwerken.

Ondergetekende verklaart door invulling en verzending van dit aanmeldingsformulier:
- dat hij/zij zich zal conformeren aan de reglementen van S.V. ’s-Graveland (statuten en huishoudelijk reglement liggen ter inzage bij de secretaris);
- dat hij/zij kennis heeft genomen van de privacyverklaring van S.V. 's-Graveland;
- dat hij/zij op de hoogte is van een legitimatieplicht vanaf 16 jaar en dat S.V. 's-Graveland kan verzoeken om overlegging van een geldig legitimatiebewijs;
- dat hij/zij ervan op de hoogte is dat het lidmaatschap bij S.V. ’s-Graveland loopt van 1 juli tot en met 30 juni. Een lidmaatschap wordt automatisch verlengd tenzij het, uiterlijk 30 juni van het betreffende seizoen, schriftelijk/via de website wordt opgezegd;
- dat hij/zij ervan op de hoogte is dat voor een lidmaatschap, aangegaan voor 01 oktober de volledige contributie geldt. Na 01 oktober wordt de contributie naar rato berekend, met 01 oktober als ingangsdatum;
- dat hij/zij ervan op de hoogte is dat hij/zij S.V. ’s-Graveland heeft gemachtigd de contributie periodiek automatisch van zijn/haar rekening af te schrijven.
- dat hij/zij (of ouder/verzorger) verplicht 2 verenigingsdiensten zal vervullen; zoals hier beschreven.

* = verplicht